رفتن به محتوای اصلی

فراخوان اعلام معرفی سرپرست‌ کارگاه شرکت‌های مجری ذیصلاح حقوقی

به اطلاع شرکت‌های مجری ذیصلاح  حقوقی می‌رساند

فراخوان اعلام معرفی سرپرست‌ کارگاه شرکت‌های مجری ذیصلاح  حقوقی

به اطلاع شرکت‌های مجری ذیصلاح  حقوقی میرساند:

با استناد به ماده 4 و بند الف ماده 32 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و فصل 4 از آیین نامه اجرایی ماده 33 و همچنین مفاد فصل سوم از مبحث دوم مقررات ملی ساختمان، ارائه هرگونه خدمات مهندسی به ویژه در بخش اجرا می‌بایست منحصراً توسط اشخاص دارای صلاحیت انجام شود و مداخله اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مدرک صلاحیت در امور فنی که اشتغال به آن مستلزم داشتن صلاحیت حرفه‌ای است، تخلف از قانون محسوب میشود.

 همانگونه که مستحضرید در پروژه‌هایی که ملزم به استفاده از سازنده ذیصلاح برای اجرای ساختمان می‌باشند سازنده موظف است فرد حقیقی را به عنوان سرپرست کارگاه پروژه معرفی نماید.

حسب درخواست های متعدد اشخاص حقوقی سازنده مسکن و ساختمان در خصوص شرایط به کارگیری سرپرست کارگاه در پروژه های ساختمانی و در راستای واقعی شدن ارائه خدمات سازندگان مسکن و ساختمان دارای صلاحیت (مجری ذی صلاح)؛ لذا بدین منظور مدیرعامل شرکت‌های مجری ذیصلاح با توجه به فراهم شدن بستر تهیه بانک اطلاعات فعالیتی به عنوان سرپرست کارگاه، از آنجا که سرپرست‌های کارگاه معرفی شده از سوی شرکت متبوع شما با معرفی نامه‌های به ثبت رسیده در سازمان مغایرت دارد، خواهشمند است ظرف مدت 10 روز از تاریخ 1403/08/01 تا 1403/08/10 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر(مدیرعامل شرکت) به واحد خدمات مهندسی سازمان استان مراجعه نموده و بنابر شرایط ذیل مشخصات پروژه های شرکت و سرپرست‌های کارگاه معرفی  را کتباً اظهار نمائید.

توجه:

۱- داشتن پروانه اشتغال به کارمهندسی با صلاحیت نظارت یا اجرا(حدود صلاحیت سرپرست کارگاه طبق جدول شماره 2 دستورالعمل نحوه فعالیت سازندگان مسکن و ساختمان به شماره 430/20828 مورخ 1389/04/02 الزامی می باشد)

۲-   موضوع عدم اشتغال تمام وقت وفق بند 29-1 مبحث دوم مقررات ملی ساختمان (برمبنای استعلام سوابق بیمه ای) برای کلیه اشخاص معرفی شده لحاظ می‌گردد.

۳- شرکت های حقوقی مجری ذیصلاح  می‌بایست تا زمان اعلام شده مدارک را تحویل دهند در غیر این صورت ترتیب اثری جهت ارائه خدمات پس از تاریخ اعلامی نسبت به امورات شرکت داده نخواهد شد.

۴-   سرپرست کارگاه به عنوان نماینده تام الاختیار مجری در پروژه های دارای سازنده ذیصلاح بوده و باید به صورت تمام وقت در کارگاه حضور داشته باشد، و با دقت از سوی نظام مهندسی کنترل می‌گردد.

5 - هر گونه شکایت از ناظر به جهت اجرای مقررات ملی و درخواست حضور سازنده ذیصلاح و شکایت مالک از ناظر بدلیل عدم صدور مجوز شروع به کار بدلیل عدم حضور و معرفی سازنده ذیصلاح در پروژه کمیته داوری سازمان و شورای انتظامی مسموع نخواهد بود.

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان