رفتن به محتوای اصلی

دکتر وحید امیری در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت

دکتر وحید امیری در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت

دکتر وحید امیری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

محرم می آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را خنثی نماید و شعار "هیهات منا الذله" را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در فرازین نطقه جهان به اهتزاز در می آورد.

حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را محضر ملت مسلمان ایران، همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت بخصوص همکاران گرانقدرم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند باریتعالی مسألت دارم.

                                                                                                                                                          دکتر وحید امیری

                                                                                                                      رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان