رفتن به محتوای اصلی

دکتر وحید امیری یادبود چهارمین سال درگذشت مرحوم مغفور مهندس عزت اله فیلی، فرصتی است برای زنده نگاه داشتن یاد خوبی و نوع دوستی، خودساختگی، خویشتن داری، مردم واری و خلوص نیت که از صفات بارز آن شخصیت عالی و خادم جامعه مهندسی استان بود

چهارمین سالگرد زنده یاد مهندس عزت اله فیلی، پیشکسوت و بزرگمرد مهندسی استان لرستان

دکتر وحید امیری یادبود چهارمین سال درگذشت مرحوم مغفور مهندس عزت اله فیلی، فرصتی است برای زنده نگاه داشتن یاد خوبی و نوع دوستی، خودساختگی، خویشتن داری، مردم واری  و خلوص نیت که از صفات بارز آن شخصیت عالی و خادم جامعه مهندسی استان بود.

به گزار ش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، دکتر وحید امیری به مناسبت چهارمین سالگرد زنده یاد مهندس عزت اله فیلی، یاد و خاطر پیشکسوت و بزرگمرد  مهندسی استان لرستان را زنده نگه داشتند.

دکتر وحید امیری بیان کردند: دوازدهم تیر ماه هر سال، یادآور فقدان مهندس عزیز و عروج بزرگ مردی از دیار لرستان و کشورمان است، شخصیتی سخت کوش که برای دوستان و همکاران ایشان ضربه‌ای جبران‌ناپذیر و اندوهی همیشگی است که هر روز بیش از پیش قدردان خدمات ماندگارش در طول زندگی پر خیر و برکتش خواهیم بود. یادبود چهارمین سال درگذشت مرحوم مغفور مهندس عزت اله فیلی، فرصتی است برای زنده نگاه داشتن یاد خوبی و نوع دوستی و چه سعادتمند هستند مردمانی که چه در زمان زندگی و چه پس از وفات، نامشان و راهشان برای جامعه و نوع بشر، راهگشاست.

جامعه مهندسی لرستان  در طي این مدت پس از دست دادن مهندس زنده یاد فیلی دلتنگ خوبی های اوست، دلتنگ صميميتي كه به اطرافیانش امید می بخشید، دلتنگ صبري بي مثال كه بر ناملايمات مي داشت تا راهگشا باشد برای مشکلات عدیده  و دلتنگ لطفي بي دريغ كه جز جسم و جان او كه از زحمتي طاقت فرسا  نمي آسود، همه از آن برخوردار بودند. او شيفته خدمت بود و با رنگي خدايي و فارغ از همه چیز، تمام تلاش خود را در راه اعتلاي جامعه مهندسی و خدمت به مردم عزیز مصروف مي داشت. حمايت وسيع و پيوسته ايشان برای خدمت رسانی در تمام بخش های مختلف به اقشار گوناگون جامعه  تاثير بسيار زيادي در توسعه شهر و استان داشت که ريشه در اعتقادي عميق به قابليت ها و استعدادها و خود باوری جوانان این مرز و بوم  داشت.

یقین دارم امروز که نبودن این شخصیت گرانقدر بیش از پیش در جامعه مهندسی به چشم میخورد و ایشان در محضر خداوند تبارک و تعالی در جایگاه ابدیشان هستند، نه تنها ما، دوستان و دوستداران ایشان، از او به نیکی و بزرگی یاد می‌کنیم، بلکه همه آنهایی که طعم شیرین و گوارای زحمات او را در اعتلای این استان چشیده‌اند و از نزدیک شاهد تلاش های بی شائبه ایشان  بوده‌اند ذاکر نام نیک او خواهند بود.

زنده یاد مهندس فیلی که عمر بابرکت خود را در راه رشد و تعالی شهر خرم آباد، استان لرستان و تلاش در جهت شکوفایی جامعه مهندسی  صرف نمود، به یقین آثار باقیه آن شخصیت خدمتگزار،‌ چون نگینی در آسمان این استان و جامعه مهندسی کشور خواهد درخشید. خودساختگی، خویشتن داری، مردم واری  و خلوص نیت از صفات بارز این شخصیت عالی و خادم جامعه مهندسی استان بود.

تلاش ها و خدمات برجسته و خالصانه پدر مهندسی لرستان،  به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان او همیشه سرلوحه زندگی و فعالیت های آنان قرار خواهد گرفت.

امیدواریم  با استمرار مسیر مرحوم زنده یاد مهندس عزت اله فیلی در جامعه مهندسی  و با تلاش جمعی برای توسعه فعالیت‌های حرفه ای نظام مهندسی ساختمان در راستای برنامه‌ها و ریل‌گذاری آن مرحوم به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و قشر جوان جامعه مهندسی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم و در کسوت خدمتگزار، راه پیشکسوتان و نیک نامان عرصه ی خویش را سرلوحه زندگی و فعالیت های حرفه ای  قرار دهیم. به یقین روح پاک وی، در جوار رحمت واسعه الهی متنعم و بهره مند از فیوضات رحمانی خواهد بود.

                                                                                                                                                                 دکتر وحید امیری

                                                                                                                                          رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان