رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام حزن و اندوه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پیام تسلیت صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، متن پیام مهندس حمزه حیات پور به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ملتی که محرم را دارد، مجاهدت و شهادت را دارد و ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست، هرگز مغلوب نخواهد شد.(مقام معظم رهبری)

محرم آغاز مي شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد. محرم، وجدان هميشه بيدار تاريخ و ماه پاسداری از حرمت انسان است.

ماهی که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام  و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانه عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عزت و راه و رسم  پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم آموخت.

محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است

حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.و خداوند هستی را شکر که توفیق درک محرمی دیگر را به ما ارزانی داشت . می‌خواهیم دوباره همچون پروانگان سبکبال گرد شمع وجود حسین بگردیم و جرعه نوش انوار معرفتش باشیم .

اینجانب  فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت فرزند پیامبر(ص)؛ حضرت أبا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده از ایزد منان خواستارم عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه مردم شهید پرور استان لرستان  مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

«اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعهَ الْحُسَینِ یَومَ الْوُرودِ وَ ثَبِّت لی قَدَمَ صِدقٍ عِندَکَ مَعَ الْحُسَین وَ اَصحابِ الْحُسَین(ع)»

                                                                                                                                                              حمزه حیات پور

                                                                                                                                    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان