رفتن به محتوای اصلی

تبریک به مناسبت دو عید بزرگ مسلمانان جهان، یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ی ولایت و امامت نامیده می شود

تبریک به مناسبت دو عید بزرگ مسلمانان جهان، یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ی ولایت و امامت نامیده می شود

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان، یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ی ولایت و امامت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.

عید قربان، عید رهایی از تعلقات است، رهایی از هر آنچه که غیرخدایی است و غـدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده “خم” به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانش جارى است.

غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت او را فرمود.

تقارب این دو عید عظیم، حلاوتی دوچندان دارد؛ چراکه باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می شود که راهِ پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان پذیر نیست.

ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع) برای ملت بزرگ ایران ،مردم ولایت مدار استان لرستان و جامعه بزرگ مهندسی استان از حضرت باری تعالی مسئلت داریم.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان