رفتن به محتوای اصلی

پیام تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، دکتر حمزه حیات پور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ولایت مدار و شهید پرور و جامعه بزرگ مهندسی تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

“والفجر و لیال عشر..”

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

یوم الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه ‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است، که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌ اند.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک، را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص جامعه مهندسان عزیز و کارکنان  سازمان نظام مهندسی ساختمان تبریک و تهنیت عرض کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷ با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نموده و در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در جهت ارتقای عرصه های گوناگون و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.

دکتر حمزه حیات پور

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان