رفتن به محتوای اصلی

۱۳ آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی

۱۳ آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان دکتر علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت 13 آبان ماه پیامی را صادر نمود که متن پیام به شرح زیر است :

یوم الله 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است ، روزی که همه دانش آموزان، دانش پژوهان و همه جامعه اهل علم  ، آرمان خواه و استقلال طلب با شهیدانی که برای استقرار نظام اسلامی صیانت و حراست از آن  جان باختند ، آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ولایت امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری  تجدید بیعت  می نمایند .

پیروزی انقلاب، نقطه ی عطف و نقطه شروع حرکت انقلابی بر پایه اسلام ناب محمدی (ص) می باشد و  باید شبانه روز از آرمانها و دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست شود و نقشه ها و توطئه های دشمنان بیرونی و مزدوران داخلی آنها باید بادقت تمام رصد شود.

همه ی ما باید  قدر انقلابی که با ایثارگری هزاران زن و مرد و  پیر و جوان  به دست آمده است بدانیم. سفارش و وصیت تمامی شهدا این است که پیرو ولایت فقیه و امام باشید تا به  انقلاب آسیبی نرسد، و در مقابل دشمنان مقاومت نشان دهید که خدا با شماست و پیروزی نهاییِ غلبه مستضعفین بر مستکبرین بسیار نزدیک است.

بدون شک ، راهپیمایی روز بزرگ سیزده آبان، حضور پر شور و بیدار مردم همیشه در صحنه به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی را برای دفاع از کیان انقلاب ، حمایت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ارزشهای اسلامی و پاسداشت خون شهدا به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان اعلام خواهد کرد که ایران ، سرزمین دلیرمردان و دلیرزنان آزاده ای است که با عزت و کرامت انسانی برای دفاع از حریم اسلام و ایران و مبارزه با ظلم و بیداد همیشه بیدار و آگاه و آماده اند . باشد که سربلند باشیم. انشاء الله .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان