رفتن به محتوای اصلی

در راستای کاهش مراجعات و تعامل بیشتر با مردم و همچنین ایجاد ارتباط الکترونیکی دوسویه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با شهرداری الیگودرز « سامانه ارتباط الکترونیکی» راه‌اندازی شده است

رونمایی از سامانه ارتباط الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری الیگودرز

در راستای کاهش مراجعات و تعامل بیشتر با مردم و همچنین ایجاد ارتباط الکترونیکی دوسویه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با شهرداری الیگودرز « سامانه ارتباط الکترونیکی» راه‌اندازی شده است.

روز یکشنبه مورخ هشتم آبان ماه سال 1401 از سامانه ارتباط الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری الیگودرز، با حضور معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان الیگودرز، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان الیگودرز،رییس و اعضای شورای شهرالیگودرز، شهردار الیگودرز، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان ، در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان ، در راستای کاهش مراجعات و تعامل بیشتر با مردم و همچنین ایجاد ارتباط الکترونیکی دوسویه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با شهرداری الیگودرز « سامانه ارتباط الکترونیکی» راه‌اندازی شده است.

علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین ابزارهایی که می تواند فرآیند مدیریت سازمان را بهبود بخشد، استفاده از سیستم های نرم افزاری یکپارچه است.

دکتر آریان مهر جلوگیری از دوباره کاری ها را از جمله مزایای استفاده از این روش عنوان کرد و گفت: به روز بودن اطلاعات و گزارشات، تعریف سطوح دسترسی کاربران، استفاده همزمان کاربران به تعداد نامحدود در بستر شبکه داخلی یا اینترنت و ... از دیگر قابلیت ها و مزایای سامانه ارتباط الکترونیکی است .

آریان مهر  افزود: با راه اندازی این سامانه در مصرف هزینه های سنگین چاپی صرفه جویی و گامی در عرصه اقتصاد مقاومتی برداشته شد.

رییس سازمان نظام مهندسی  ادامه داد: از مهم ترین مزایای این سامانه می توان به امکان ارسال گزارشات مرحله ای ساختمان و  گزارش گیری متمرکز و تجمیعی از گزارشات ارسالی ، امکان جابجایی مکانیزه اطلاعات ساختمان در واحد های صدور پروانه، جلوگیری از خطاهای ورود اطلاعات و مغایرت آن، افزایش سطح امنیت و امکان تعیین سطوح دسترسی و عدم نیاز به مراجعه حضوری در ارائه خدمات پشتیبانی و توسعه و کاهش تنش در محیط کار ، بهره گیری از منابع انسانی کارآمد و ماهر که در نتیجه منجر به کاهش سفرهای شهری خواهد شد  اشاره کرد.

در پایان دکتر علیرضا آریان مهر گفت: همکاران محترم در سازمان نظام مهندسی و  شهرداری برای استفاده از خدمات این سامانه به کارتابل تعریف شده برای واحد های مربوطه مراجعه نموده و مهندسان گرامی می توانند به کارتابل شخصی خود  مراجعه  و از زیر سیستم های پروژه های انتخاب شده، استفاده نمایند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان