رفتن به محتوای اصلی

تحقق شعار شفافیت و اصلاح فرآیندهای اداری با رونمایی از سامانه ارتباط الکترونیکی در زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با شهرداری ازنا رقم خورد.

رونمایی از سامانه ارتباط الکترونیکی در زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با شهرداری ازنا

تحقق شعار شفافیت و اصلاح فرآیندهای اداری با رونمایی از سامانه ارتباط الکترونیکی در زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با شهرداری ازنا رقم خورد.

رونمایی از سامانه ارتباط الکترونیکی در زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با شهرداری ازنا

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، در روز دوشنبه مورخ 2 ابان ماه سال جاری از سامانه ارتباط الکترونیکی در زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با شهرداری ازنا با حضور دکتر علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، دکتر وحید امیری و مهندس حسین بیرانوند مهندس بابک لشگرآرا اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و رییس و اعضای شورای شهر ازنا و مهندس حسنی گرپی شهردار ازنا و برخی از معاونان و مدیران در سالن اجتماعات فرمانداری ازنا رونمایی شد.

در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان سامانه ارتباط الکترونیکی در زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با شهرداری ازنا راه‌اندازی شد تا همشهریان عزیز بتوانند از خدمات غیرحضوری در حوزه ساختمانی همچون تایید و ارسال نقشه های ساختمانی  و گزارشات مرحله ای ساختمانی، خدمات شورای انتظامی و ... بهره مند شوند.

دکتر علیرضا آرایان مهر  با بیان اینکه: تلاش و برنامه‌ریزی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای تحقق ارائه خدمات الکترونیکی ، زمینه ساز رضایت، حفظ کرامت و حقوق شهروندان و مهندسان است؛ تاکیدکرد: شفاف  سازی، ارائه خدمات دقیق، پاسخگویی به ارباب رجوعان در کمترین زمان، نظارت بیشتر و سرعت و دقت برای انجام فعالیت‌های مختلف، کاهش مراودات کاغذی اداری از مزایای این سامانه است که می بایست هر روز گسترش یابد و با متصل شدن به سایر سامانه ها و اطلاعات زیر ساختی به عنوان گام عملی درجهت ارائه خدمات الکترونیکی گسترش یابد.

آریان مهر  همچنین بر حفظ امنیت سامانه و جلوگیری از ورود افراد غیر مرتبط تاکید کرد و از تمامی معاونت ها و بخش های مختلف سازمان و شهرداری ها خواست در حوزه پشتیبانی از سامانه های الکترونیکی همکاری جامع داشته باشند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان این که راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی زمینه فرایندهای کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با شهرداری ازنا  رونمایی شده است؛ گفت: این سامانه تحت وب بوده و با رایانه و گوشی تلفن همراه هوشمند می‌توان وارد این سامانه شد و مهندسان و مسئولین  می‌توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور در ۲۴ ساعت شبانه روز از آخرین وضعیت امور مربوط به ساختمان های سطح شهر و  ملک خود مطلع شوند.

مهندس حسنی گرپی شهردار شهر ازنا در مراسم رونمایی از این سامانه با بیان این که ایجاد شهر هوشمند آرزوی دیرینه تمامی دولتمردان و کشورها  بوده است اما متاسفانه در حد عملیاتی بدان توجه نشده است؛ افزود: با توجه به دغدغه ها،سیاست شهرداری و مسئولین شهری شهر ازنا مبتنی بر ایجاد شهر هوشمند که محور تحول و توسعه است؛ در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، خدمات شهری را به صورت هوشمند در اختیار شهروندان قرار ‌دهیم.

حسنی گرپی با تاکید بر این که زیر سامانه های سامانه مذکور باید تکمیل و آموزش های لازم  به تمام نیروهای حوزه شهرداری  داده شود تا کارکرد این سامانه متکی به فرد نباشد و گزارش جامع و کاملی از خدماتی که این سامانه دراختیار شهروندان و مهندسان  قرار می دهیم و نیز مدت زمان انجام فرایند اداری به صورت کمی و کیفی با جزییات برای مردم تشریح شود.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان