رفتن به محتوای اصلی

انعقاد قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری نورآباد

انعقاد قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  با شهرداری نورآباد

در ادامه بستن توافقنامه جهت ارائه خدمات الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان  لرستان با شهرداری شهرهای استان که برای  شفاف سازی خدمات، ارائه خدمات الکترونیک،افزایش سرعت عمل در کنترل و نظارت ساختمان است ، در مورخ 1401/04/26 توافقنامه ای با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان دکتر علیرضا آریان مهر و محمد خاص امیری شهردادر شهر نورآباد فی مابین شهرداری ازنا و سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان منعقد گردید.

آریان مهر گفت: سازمان سعی بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی به مردم در قالب ارتباط الکترونیکی بین سازمان وشهرداریهای استان را دارد تا روند صدور پروانه با سرعت بیشتری انجام شود و بروکراسی اداری حذف شود.

علیرضا آریان مهر در ادامه گفتند: ایجاد ارتباط الکترونیکی بین سازمان وشهرداری در ارایه خدمات تحت وب ،اهمیت به متن گزارشات مرحله ای ارسال شده توسط مهندسین ناظر به شهرداری از اهداف این توافق نامه است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت تعامل نظام مهندسي و شهرداري موجب و منشا برکات فراواني براي شهروندان و در نهايت داشتن شهري مستحکم تر، زيباتر و ساخته شده بر اساس اصول و مقررات ملی ساختمان خواهد بود.

وی به اقدامات انجام شده برای پنجره واحد خدمات اشاره کرد و افزود:  به دنبال هماهنگی براي ايجاد زيرساخت ارتباطی شبكه هاي اختصاصی بین كليه دستگاههاي اجرايی و واحدهاي تابعه در سطح استان که در امر ساخت و ساز دخیل هستند و ايجاد مركز تبادلات الكترونيكی اطلاعات ساختمانی  بين دستگاه هستیم .

در ادامه این دیدار شهردار نورآباد خاص امیری اعلام کرد: زیرساخت های لازم جهت برقراری ارتباط الکترونیکی شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان و تسریع فرآیند صدور پروانه، صدور نقشه، اهمیت به گزارشات ارسالی از مهندسین ناظر و همچنین پایانکار را فرآهم نموده است و به دنبال این است که خدمات خود را به صورت کاملا الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار دهد تا از ترددهای غیر ضروری و اتلاف وقت ارباب رجوع کاسته شود .

خاص امیری گفت : شهرداری با ایفای تعهدات توافق نامه در امر پشتیبانی ونگهداری زیرسیستمهای ارتباطی نسبت به شرکتهای مجری طرف قرارداد خود خواستار این است که خدمات الکترونیکی بیشتر و بهتری را ارائه دهد

شهردار نوآباد در ادامه به مفاد توافق نامه اشاره کردند و گفتند: شهرداری نقشه های تهیه شده توسط مهندسین و گزارشات ارسالی را از طریق پورتال ارائه شده سازمان مشاهده نموده و نظرات خود را در رابطه با نقشه های ارسالی از طریق همین پورتال اعلام خواهد نمود و از پذیرش نقشه و گزارش نظارتی از مهندسین از مدل های دیگر خوداری می کند.

بنابر دیدار قبل ریاست سازمان با شهردار نورآباد مقررگردیده بود شهرداری جهت برقراری ارتباط الکترونیکی با سازمان، پیگیر خرید نرم افزار تحت وب با توجه به موضوعات جاری بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد که در این جلسه زیرساخت های لازم برای برقراری ارتباط الکترونیکی  تا تاریخ اجرای این توافق نامه عملی خواهد شد .

این توافق نامه که در دو نسخه تهیه شده به امضای دکتر علیرضا آریان مهر ، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و مهندس محمد خاص امیری شهردادر نورآباد رسیده است.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان