رفتن به محتوای اصلی

انعقاد قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری الیگودرز

انعقاد قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  با شهرداری الیگودرز

انعقاد قرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  با شهرداری الیگودرز

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، با امضای دکتر علیرضا آریان مهر  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و مهندس علیمیرزا بسحاق شهردادر الیگودرز توافق نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری الیگودرز روز چهارشنبه مورخ 1401/04/05 منعقد شد.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان لرستان گفت: در خصوص کنترل خدمات مهندسي در سازمان مواردي از قبيل کنترل نقشه، ارجاع نظارت و ثبت نقشه به صورت الکترونيکي انجام مي شود.  در آینده ی نه چندان دور هم ارسال مدارک، کنترل آن و رفع نواقص و ... نيز از طريق سيستم تبادل پيام که در کارتابل الکترونيکي دفاتر مهندسي طراحي تعريف خواهد  شده قابل پيگيري می شود.

آریان مهر در تشريح ثبت نقشه الکترونيکي گفت دفاتر مهندسي طراحي، فرم درخواست کنترل نقشه و ساير مدارک مربوطه را مي توانند از طريق کارتابل دفاتر بارگذاري نمايند. پس از ثبت پروژه توسط خدمات مهندسي، بقيه مراحل و نحوه پيگيري از طريق سيستم الکترونيکي و تبادل پيام با دفاتر طراحي صورت مي گيرد. همچنين در صدد این هستیم که در پروژه هاي نوساز دفاتر مهندسي طراحي و کارفرمايان بتوانند از طريق سايت سازمان نسبت به انجام امور مالي به صورت آنلاين اقدام نمايند و نيازي به مراجعه حضوري نباشد.

وي در خصوص دغدغه مهم ناظران در ارسال گزارشات به مراجع صدور پروانه بيان کرد: ارسال گزارش هاي نظارت مرحله اي و تخلف با امضاي الکترونيکي ناظران به سازمان و مراجع صدور پروانه از طريق کارتابل مهندسي در حال پیگیر هست، همچنین پیگیر ارتباط الکترونیکی از طریق کارتابل مهندسین با بازرسان اداره ی کار هستیم تا گزارشات ساختمانی  در دستگاه های ذی ربط به صورت الکترونیکی ثبت و پیگیری شوند تا یکی دیگر از دغدغه های مهندسین سازمان رفع شود.

علیمیرزا بسحاق شهردادر الیگودرز در این جلسه با توجه به روند توسعه زیرساخت های خدمات الکترونیکی که در کشور در حال انجام گرفت است گفت: شهرداری الیگودرز به دنبال بی نیازی ارباب رجوع از پیگیری امور به صورت حضوری، دسترسی سریع، آسان و به موقع مردم به اطلاعات و خدمات مورد نیاز اداری در در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و تمامی روزهای سال است .

مهندس بسحاق در ادامه افزود: برنامه ی شهرداری فرهنگ سازی مناسب بین مردم و مراجعه کنندگان جهت ارائه خدمات الکترونیکی است و با فراهم سازی زیر ساخت های مخابراتی، شبکه و اینترنت و لزوم تعامل بین دستگاه های اجرایی جهت ارائه خدمات الکترونیکی خواستار  استقلال ارائه خدمات از محل فیزیکی ادارات و حرکت به سمت تحقق دورکاری در نظام اداری هست  و با فرهنگ سازی مناسب در شهرداری و میان کارمندان

لزوم بررسی چالش ها و موانع فراروی تحقق نظام اداری الکترونیکی و برنامه ریزی برای رفع این موانع پای کار آمده وتلاش خود را برای تحقق این خواسته ها انجام میدهد.

این توافق نامه که در دو نسخه تهیه شده به امضای دکتر علیرضا آریان مهر ، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و مهندس علیمیرزا بسحاق شهردادر الیگودرز رسیده است.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان