رفتن به محتوای اصلی

برگزاری کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) در سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) در سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) در سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  از برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان ویژه پرسنل ستادی این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان: کارگاه آموزشی آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزاری نماسان  با حضور کارشناسان انفورماتیک سازمان ویژه مدیران و پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  در سالن همایش این سازمان برگزار شد.

دکتر علیرضا آریان مهر رئیس سازمان با حضور در این کارگاه آموزشی گفت: موضوع آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارتقای دانش و کسب مهارت کارشناسان در زمینه شغلی از مهمترین دغدغه‌های هیات مدیره سازمان بوده که برای دستیابی به این مهم، از ابتدای سال جاری، برنامه ریزی لازم انجام شد و با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان انفورماتیک دور جدید آموزش‌ها، درقالب کارگاه‌های تخصصی، و ارائه فیلم های آموزشی آغاز شده است.

دکترآریان مهر با بیان اینکه: هیات مدیره دور نهم سازمان به جد در حال پیگیری ارائه خدمات الکترونیکی به تمامی مراجعین و مهندسین و اعضای سازمان هستند، و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف کوتاهی نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت و ارسال نقشه های طراحی شده جهت کنترل نقشه در حوزه های مختلف سازمان به صورت سیستمی - تحت وب- اشاره کردند و گفت: در این راستا، پیاده سازی سیستم جامع ارتباط الکترونیکی  بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها استان در حال برقراری است که موجب تسریع در انجام امور اداری می شود.

آریان مهر  افزود: یکپارچه سازی تمامی بخش ها از جمله مزایای اجرای طرح ارتباط الکترونیکی  در ساختار سازمان و شهرداری ها و دستگاه های ذی ربط با ساختمان سازی می باشد که کاهش خطای انسانی، افزایش دقت و سرعت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی این سیستم از دیگر نکات مثبت اجرای طرح های مذکور است.

علیرضا آریان مهر در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای آموزش و آگاهی پرسنل و استفاده از سیستم نرم افزاری نماسان  در حوزه ی کارتابل جامعه مهندسی استان، با همکاری بخش انفورماتیک  و ارتباطات سازمان ،کلاس آموزشی در این خصوص برای پرسنل ستادی در سالن همایش سازمان برگزار شد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح، دسترسی سریع و نامحدود به اطلاعات و گزارشات کمی و کیفی امورات به آسانی توسط کاربران محقق می شود و با راه اندازی ارتباط الکترونیکی ، گردش نامه ها به صورت فیزیکی حذف و این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می شود.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان در پایان، اضافه کرد: بسیاری از نهادها، سازمانها و ادارات به منظور مکانیزه کردن امور مربوط به ثبت، ارجاع، گردش و پیگیری نامه ها و دیگر اسناد و مدارک خود از سیستم های جامع نرم افزاری تحت وب اختصاصی استفاده می کنند زیرا این سیستم های الکترونیکی اداری از امنیت بیشتری برخوردارمی باشد.

روابط عموی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان