رفتن به محتوای اصلی

بیانیه دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه دعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

حضرت آیت الله امام خامنه ای:

انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. ۲۹بهمن ماه ۱۴٠۲

حکومت علوی و به تبع آن نظامی که با رهبری ولی فقیه مدیریت میشود، بر دورکن مهم تایید الهی و حمایت مردم استوار است. آنچنان که مفهوم مردم سالاری دینی که بصورت ویژه در انتخابات متبلور میشود نه برآمده از ساختار معیوب دموکراسی غربی که برگرفته از اسلام ناب محمدی میباشد کما اینکه وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ طلیعه عصر نور پس از قرنها چیرگی جاهلیت مدرن ناشی از رنسانس غرب به حساب می آید.

انتخابات مظهر همبستگی ملی و اقتدار کشور و نظام است لذا بر همگان فرض است با هر نوع سلیقه و گرایشی در این کار گروهی شرکت کنند و با ابتناع به خردجمعی و دقت در گزینش اصلح نسبت به آینده میهن خویش با مسئولیت پذیری اقدام نمایند.

انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود. بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد. حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات ، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است. جامعه بزرگ مهندسی ساختمان هشتم تیرماه در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور خواهد داشت و در روز خلق حماسه ای دیگر؛ که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد. در این راستا روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  از ملت شریف ایران  به‌ویژه جامعه شریف مهندسی دعوت به عمل می‌آورد همانند دوره‌های پیشین انتخابات، با حضور پرشور در حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در تعیین آینده و سرنوشت خود، حماسه‌ای پرشکوه آفریده و توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانیان را خنثی نمایند. ان‌شاءالله

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان