رفتن به محتوای اصلی

روح بلند رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان "خادم الرضا(ع)" شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست

پیام تسلیت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است :

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت هنر مردان خداست، شهادت مزد مجاهدان پاک و پاکباخته دین خداست.

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان "خادم الرضا(ع)" شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان انقلابی ایشان موجب تأثر و تألم خاطر شد.

بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس جمهور متاثر است. صفای باطن و اخلاص، اخلاق کریمه، مردمی‌بودن، پاکدستی، ثبات قدم در مسیر ولایت، حسن‌ادب، دوری از آلودگی‌های قدرت، پرهیز از اشرافی‌گری، امانتداری، فقاهت و شوق خدمتگزاری به مردم از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بودکه تقدیر شهادت را برای  ایشان رقم زد .

رئیس محبوب جمهوری اسلامی ایران که در دهه‌های اخیر جزء خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسئولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند، در سالروز میلاد امام رضا(ع)  به ملکوت اعلی پیوستند. در این سانحه، همچنین داغدار وزیر انقلابی و خردمند و جهادی، سردار دیپلماسی انقلابی، یار عزیز سردار دل‌ها، حامی پا در رکاب جبهه مقاومت و آرمان فلسطین، دکتر حسین امیر عبداللهیان عزیز، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی ودیگر همراهان انقلابی ایشان هستیم.

ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می تواند حوادثی سخت تر از این دست با سرمایه توکل به خداوند، اعتماد به نظام، تاب آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد، و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست.

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به نمایندگی از جامعه مهندسی استان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، شهادت این خدمتگزاران عزیز و مردمی و مخلص را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم آگاه و بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان خصوصا دولت محترم و مردمی و سایر قوا و خدمتگزاران ملت تبریک و تسلیت عرض می نمایند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان