رفتن به محتوای اصلی

آیین بزرگداشت روز مهندسی برگزار شد

آیین بزرگداشت روز مهندسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان جشن روز مهندس پنج شنبه ۴ اسفندماه با حضور اعضا سازمان در تالار شهید آوینی ارشاد اسلامی برگزار شد.

به مناسبت فرارسیدن ۵ اسفندماه روز مهندس و بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی مراسم جشنی با حضور اعضا سازمان، مهندس حمزه حیات پور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، هیات مدیره سازمان و میهمانانی از جمله آقایان دکتر احمد دالوند معاونت عمرانی استانداری و مهندس کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در آغاز این دیدار، حمزه حیات پور رئیس سازمان استان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مهندس و خیر مقدم به همه ی اعضا سازمان و میهمانان گرانقدر حاظر در مراسم از دکتر دالوند معاونت عمرانی استانداری و مهندس کرم الهی مدیرکل راه به خاطر اهمیتی که برای جایگاه مهندسین قائل هستند تقدیر و تشکر کرده و گفت: جامعه مهندسی از ارکان توسعه کشور است و با توجه به این اهمیت ایمن سازی ساختمان ها و همچنین رخ دادهای اخیر امیدوار هستیم با همکاری مسئولان گام های مهمی را در این راه برداریم. و با الزام مجری ذی صلاح برای تمام ساختمان های در حال ساخت به الزام رعایت مقررات ملی ساختمان اهتمام ورزیم.

در ادامه برنامه دکتر احمد دالوند معاونت عمرانی استانداری گزارشی از تمام برنامه ها و پروژه های در حال ساخت استان اعلام نمود و با ابراز امیدواری جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره و راه اندازی پروژه های تعطیل در امر اشتغال استان و جامعه مهندسی گام موثری برداشته شود.

مهندس کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی استان با تبریک فرار رسیدن اعیاد شعبانیه و روز مهندس، گذری کوتاه به زندگی پربار خواجه نصیر الدین طوسی داشت و از جامعه مهندسی خواست که به شناخت دیگر دانشمندان ایرانی اهتمام ورزند، وی در ادامه خواستار رعایت اخلاق و مسئولیت حرفه‌ای در جامعه مهندسی شد.

در ادامه این مراسم از خانواده ی مهندسان شهید و همچنین مهندسانی که به ارائه خدمات جهادی و نیکوکاری پرداخته اند تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم آقای سامان اعتباری به اجرای استنداپ کمدی پرداخت، همچنین گروه موسیقی ریوار به سرپرستی رهام خورشیدوند قطعاتی از موسیقی سنتی و محلی را اجرا کردند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان