رفتن به محتوای اصلی

به مناسبت روز ایمنی در برابر بلایای طبیعی، همایشی تحت عنوان آموزه های زلزله بم در خرم آباد برگزار شد

همایش آموزه‌های زلزله بم

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان همایش آموزه‌های زلزله بم در استان لرستان به مناسبت سالروز زلزله بم و روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در محل سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور مدیران دولتی و شهرداری و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

پنجم دی‌ماه، مصادف با سالروز زلزله بم، به‌عنوان یکی از فاجعه‌بارترین حوادث طبیعی کشور، برای مردم ایران یادآور خاطرات تلخی است. این اتفاق ناخوشایند که پرتلفات‌ترین زلزله قرن اخیر در کشور  بوده، یادآور الزام مهندسان و مسئولان شهری به قوانین و مقررات ملی ساختمان است.

با توجه به ناپایداری و غیر مقاوم بودن ساختمان های مسکونی در زلزله بم و خسارت های عمده ی وارد شده به آنها و همچنین جان باختن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه  تلخ  و غم انگیز، هر ساله در سراسر کشور با برگزاری نشست تخصصی با عنوان "آموزه های زلزله بم" با حضور مدیران دولتی و شهرداری و روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان با هدف آگاهی بخشی عمومی در راستای آموزش در مقابل مواجهه با بلایای طبیعی ویادگیری و اطلاع از چگونگی برخورد در زمان حادثه جهت مانع از خسارت های جدی و حفظ جان مردم برگزار می شود.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان