رفتن به محتوای اصلی

مراسم تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان، مراسم تودیع و معارفه بازرسان سازمان استان در  جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی در تاریخ 9 آذر ماه سال جاری در محل سازمان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس حیات پور رئیس سازمان استان ضمن تبریک به بازرسان منتخب مجمع عمومی، از زحمات و همکاری های بازرسان پیشین تشکر و قدردانی نمود، ایشان در ادامه به نقش بازرسان در هیأت مدیره اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد که بازرسان فعلی سازمان در چارچوب قانون به وظایف خود عمل نموده و بدون هرگونه ملاحظه ای مشکلات را به هیأت مدیره تذکر داده تا در نیل به اهداف عالی سازمان تاثیرگذار باشند.

مهندس حیات پورگفت: بازرسان سازمان راهگشا و کمک حال هیأت مدیره باشند که امید است با رصد عملکرد آنها، با جدیت و پشتکار در طول این مسیر نتیجه بهتری برای هدایت جامعه مهندسی داشته باشیم.

در این جلسه دیگر اعضای هیات مدیره حاضر در جلسه از تلاش بازرسان سابق سازمان تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند بازرسان جدید وظایف و مسوولیت های خود را با دقت و بر اساس قانون به انجام برسانند.

بازرسان منتخب  سازمان با تشکر از هیات مدیره و اعضای سازمان به خاطر حسن نظر و اعتماد به آنها بر حرکت بازرسان در مسیر قانون و مطابق آیین نامه ها و مقرات تاکید کردند و نظرات خود بیان کردند و آمادگی خود را در جهت همکاری با هیأت مدیره سازمان و تلاش برای حفظ حقوق مهندسان و پیشبرد اهداف سازمان اعلام نمودند.

در پایان مراسم، ضمن تقدیر از مهندسان پژمان هادی زاده، تاج الدین فریدونی و حمید فرهادی پور بازرسان دوره  قبل؛ مهندسان محمد احمدی، ناصر طهماسبی و تاج الدین فریدونی به عنوان بازرسان اصلی و مهندس شهرام بیرانوند به عنوان بازرس علی البدل معارفه شدند واحکام بازرسان جدید سازمان نیز به ایشان اعطا شد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان