رفتن به محتوای اصلی

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان ، در متن پیام دکتر علیرضا آریان مهر آمده است:

                                                                                 الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذاب

                                                         وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است. پیامبر(ص)

درود و سلام بر حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله -صلی الله علیه و آله و سلم -میلادسراسر نور رسول اکرم و آغاز هفته ی وحدت ، فرصت مغتنمی است تا مسلمانان جهان با تکیه بر مشترکات امت اسلامی قدرت و صلابت خود را در سراسر عالم به منصه ظهور برسانند.

بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشید و وحدت و همدلی را بین مسلمین، چراغ هدایت و کشتی نجات قرار داد. وحدت و برادری را پیامبر اکرم(ص) در مقام عمل معنا بخشید. پیامبری که در سراسر عمر پر برکتشان نوید دهنده برادری و دوستی در جامعه نو پا اسلامی بودند.

هفته وحدت که الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت (ص) است، چهره جهان را دگرگون ساخت و شرک ها و نفاق ها را به یکرنگی مبدل نمود، همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت بهره مند ساخت در هفته وحدت نیز بر همه مسلمانان واجب است که میثاق ها را مستحکم و پیمان ها را استوارتر گردانند و بر وحدت هر چه بیشتر مذاهب اسلامی تاکید نمایند.

اینجانب فرا رسیدن هفته نور و سرور، ایام شادی و همبستگی، میلاد نبی مکرم اسلام،  حضرت محمد(ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را خدمت رهبر فرزانه ی انقلاب، همه ی مسلمانان جهان، مردم شریف استان لرستان، جامعه‌ مهندسی استان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله) و در سایه وحدت و  همصدایی مثال زدنی حاکم در منطقه، شاهد رشد و آبادانی هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان