رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان.

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  به مناسبت  فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، متن پیام دکتر علیرضا آریان مهر رییس سازمان با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت:

 در متن این پیام امده است:

بسمه تعالی

« إِنَّ الْحُسَیْنَ بْنَ عَلِیٍّ فِی السَّمَاءِ أَکْبَرُ مِنْهُ فِی الْأَرْضِ وَ إِنَّهُ لَمَکْتُوبٌ عَنْ یَمِینِ عَرْشِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ مِصْبَاحُ هُدًى وَ سَفِینَةُ نَجَاةٍ »

« مقام حسین بن على در آسمان بالاتر از مقام او در زمین است، و در طرف راست عرش الهى درباره او چنین نوشته شده استچراغ هدایت و کشتى نجات »

فرا رسیدن چهلمین روز از شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین و یاران با وفای ایشان را محضر مردم شریف وعلی الخصوص اصحاب بزرگ فرهنگ، هنر ورسانه استان آذربایجان غربی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

در این سال‌ها علما و اولیای الهی برای زیارت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین اهمیت و جایگاه والایی قائل بوده اند و با پای پیاده از نجف اشرف به سوی کربلا رهسپار شده اند، بی‌شک جابر بن عبدالله انصاری، نخستین زائر کربلای معلی در روز اربعین سال 61 هجری است که این سنت حسنه را با وجود حکومت سفاک و خونریز اموی و عباسی پایه گذاری کرد.

اینک و پس از گذشت قرن‌ها از آن قیام عاشقی و دلدادگی به معبود، مشق وفای به عهد و پیمان در مکتب آزادمنشی و وارستگی، اندیشه زلال کربلا جریان و سیلان دارد.

اربعین حسینی بار دیگر دل‌های عاشقان اندیشه عاشورا را به سوی خود می‌کشاند و معنا و مفهوم عمیق آن را در آرایه‌ای دیگر برای بشریت نیک اندیش و متفکر، مکشوف و هویدا می‌سازد.

تکریم و گرامی‏داشت اربعین، تعظیم شعایر دینی و رمز تداوم نهضت حسینی و اعلان وفاداری و پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به تمامی شیعیان بویژه مردم ولایت مدار استان لرستان  تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

                                                                                                                                                                            علیرضا آریان مهر

                                                                                                                                                      رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان