رفتن به محتوای اصلی

مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

‍ مجمع عمومی سالانه نوبت دوم نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد .

مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با حضور اعضای سازمان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان صبح روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ در راستای اجرای ماده ۹ قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۳ آئین‌نامه اجرایی آن و براساس اعلام قبلی با حضور اعضای محترم سازمان، رئیس و اعضای هیئت مدیره نهم ، نماینده راه وشهرسازی استان و بازرسان در سالن همایش های بانک صادرات استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مجمع، دکتر علیرضا آریان‌مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان عرض خوش آمد گویی به اعضا حاضر در جلسه داشتند، و سپس به استناد دستورالعمل برگزاری و اداره مجامع عمومی، هیئت رئیسه موقت مجمع(سنی) و سپس هیئت رئیسه (اصلی) مجمع توسط اعضا انتخاب گردیدند. 

در ادامه دکتر علیرضا آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان اظهار داشت: خدمات سازمان نظام مهندسی روند خوبی از سنتی بودن به سمت خدمات الکترونیک در پیش گرفته امیدواریم اعضا صبر و شکیبایی داشته باشند و در این راه همکاری لازم را انجام دهند.

 مهندس آریان مهر همچنین گزارشی از عملکرد هیات مدیره سازمان ارائه نمودند ‌.

در ادامه طبق دستور کار جلسه مجمع، مهندس حمزه حیات پور خزانه دار سازمان گزارش مالی را ارائه نمودند. 

بعد از گزارش خزانه دار سازمان، مهندس پژمان هادی‌زاده به نمایندگی از بازرسان سازمان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات بازرسان سازمان در مدت زمان مسئولیت بیان نمودند و در پایان ترازنامه سال ۱۴۰۰ سازمان را مورد تائید بازرسان دانستند.

در پایان هیات رییسه مجمع پس از بررسی دیدگاه های مختلف اعضای سازمان (موافق و مخالف) و با رای گیری از اعضا، مصوبات طبق دستور کار جلسه از جمله(تعیین و تصویب حق ورودیه و حق عضویت سالانه اعضای سازمان استان ۱۴۰۱، بررسی و تصویب ترازنامه و اقلام صورت‌های مالی ۱۴۰۰منتهی به تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱) را به ثبت رساند.

در انتهای مجمع انتخابات بازرسان سازمان برگزار و اعضای مجمع تعرفه های رای خود را به صندوق ریختند وبعد از شمارش آرا، آقایان مهندس محمد احمدی، مهندس ناصر طهماسبی و مهندس تاج‌الدین فریدونی بعنوان بازرسان سال دوم هیئت مدیره نهم انتخاب شدند.

گفتنی است در این مجمع مهندس کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و مهندس یونس بهاروند ایرانیا مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان حضور داشتند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان