رفتن به محتوای اصلی

آیین معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار شد

آیین معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار شد

مسئولین دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان های الیگودرز، الشتر، ازنا، بروجرد، دورود و کوهدشت معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان، آیین معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستان‌های استان در سالن جلسات سازمان استان برگزار شد.

در ابتدای مراسم، مهندس بابک لشگرآرا نائب رئیس سازمان، ضمن عرض تبریک به اعضای منتخب و تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکارانی که در امور شهرستان های استان مشغول به خدمت هستند گفت: عملکرد دفاتر نمایندگی ها در خدمت رسانی به مهندسان و شهروندان گرامی در بالابردن کارآرایی سازمان تاثیرگذار است و خدمت رسانی به جامعه مهندسی جز وظایف اصلی سازمان هاست، هیات مدیره بر این است با همکاری مسئولین دفاتر نمایندگی در شهرستان ها بتواند در انجام وظایف و ارائه خدمات برای جامعه مهندسی استان کوشا تر و  پویا تر باشد، مسئولین دفاتر نمایندگی با تعامل بیشتر با هیات مدیره در حوزه کاری خود نقش بسزایی در پیشبرد اهداف عالی سازمان را می توانند اجرا نمایند. یکی از وظایف دفاتر نمایندگی ارتباط و تعامل با نهادها و دستگاه های مرتبط در شهرستان ها است و این نکته قوتی در خصوص عملکرد و اداره دفاتر نمایندگی می باشد.

بابک لشگرآرا گفت: هدف همه ی ما ایجاد رضایت مندی جامعه مهندسی و مردم شریف استان است، که با همفکری و تعامل می توان در راه اعتلای سازمان تلاش نمود. بنابراین وظایف سنگینی بر دوش همگی ماست و امیدواریم در جهت رضایتمندی جامعه مهندسی استان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

لشگرآرا با اشاره به اینکه در صورت برقراری زمینه مساعد، هیات اجرایی و مسئولین نمایندگی ها می تواند ارائه خدمات فنی و مهندسی دفترنمایندگی را با استفاده از اعضاء به شهرها و بخش های تابعه شهرستان توسعه دهد و در هر مرحله کسب موافقت هیات مدیره و هماهنگی با سیاستهای عمومی سازمان استان و ترتیبات قانونی را رعایت نمایند.

مهندس علیرضا باقری عضو نقشه برداری هیات مدیره سازمان با بیان: حدود وظایف و اختیارات مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستان ها در چهارچوب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین نامه اجرایی آن و بنابر مصوبات هیات مدیره سازمان می باشد، همکاری با مراجع مسئول در امر کنترل ساختمان شهرستان از قبیل اجرای دقیق و صحیح مقررات ملی ساختمان و ضوابط طرح های جامع و تفصیلی و هادی شهرها و دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه ای اعضاء مقیم شهرستان را عمده وظایف محوله به دفاتر نمایندگی دانستند.

مهندس باقری: تنظیم روابط بین صاحبان حرفه های مهندسی ساختمان و کارفرمایان و کمک به مراجع مسئول در بخش ساختمان و شهرسازی در زمینه ارجاع مناسب کارها به صاحبان صلاحیت، ترتیب اثر به درخواست ها و جلوگیری از مداخله اشخاص فاقد صلاحیت در امور فنی و مراجع ذیصلاح با توجه به مصوبات هیات مدیره سازمان و دستورالعمل های ابلاغی به سازمان ها جز وظایف لاینفک مسئولین دفاتر نمایندگی است.

مهندس پژمان بیرانوند خزانه دار سازمان همکاری در تهیه بودجه پیشنهادی دفترنمایندگی و ارائه آن جهت تصویب به هیات مدیره و مجامع سازمان و همچنین رعایت مفاد نظامنامه مالی و مالیاتی سازمان و سایر نظامنامه ها و مصوبات ابلاغی از طرف هیات مدیره سازمان اموری است که می تواند پتانسیل عملکردی دفاتر نمایندگی را بالاببرد.

مهندس بیرانوند: با اشاره به تهیه ترازنامه مالی دفاتر نمایندگی سازمان استان و ارائه آن به هیات مدیره سازمان جهت تصویب با ارائه گزارش عملکرد دفترنمایندگی توسط مسئول نمایندگی که این امر خواستار پیگیری است و در صورت نیاز  روسای دفاتر نمایندگی در جلسات هیات مدیره سازمان استان بنا به ضرورت و هماهنگی با هیات مدیره ، براساس دعوت قبلی شرکت نمایند، تا بتوانیم در جهت رضایتمندی جامعه مهندسی استان گام برداریم.

در ادامه این جلسه روسای دفاتر نمایندگی به بیان نقطه نظرات و دغدغه های دفاتر نمایندگی خود در رابطه با نابسامانی سامانه خدمات مهندسی، مشکلات مالی دفاتر، راه های افزایش درآمد سازمان و افزایش امور رفاهی، طبق مصوبات هیات مدیره محترم اقدام به خرید یا احداث ساختمان های دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرستان های استان، انتقاد از عدم همکاری شهرداری ها در شهرستان ها، و پرداختند.

در پایان جلسه و پیرو مصوبه هیات مدیره احکام صادره تصدی دفاتر نمایندگی های استان به آقایان مهندس حامد کرمی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان الیگودرز، مهندس صادق مرادزاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان الشتر، مهندس حسن احمدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان ازنا، مهندس مهدی یاری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان بروجرد، مهندس ایوب فلاح نژاد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان دورود و مهندس علی فیض الهی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان کوهدشت اهدا گردید امید است با اتکال به خداوندمتعال، توانایی خود و همکاری با سایراعضاء در راستای پیشبرد واعتلای وظایف محوله ازسوی سازمان با رعایت کلیه الزامات قانونی موفق باشید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان                                                                                                      

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان