رفتن به محتوای اصلی

دعوت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به حضور حداکثری در انتخابات

دعوت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به حضور حداکثری در انتخابات

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، در پیامی عموم مردم استان لرستان را جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کردند.

مشارکت فعال اجتماعی در همه عرصه‌ها بویژه انتخابات یک تکلیف و مسئولیت اجتماعی است که باید هر یک از مسلمانان بدان قیام کنند و پاسخگو باشند به طوری که در قرآن حکیم تصریح شده است:" إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ"؛ در حقیقت ‏خدا وضع قومى را تغییر نمى‏ دهد تا آنان خودشان وضع خود را تغییر دهند. (رعد، آیه ۱۱)

 بدون تردید، حضور آگاهانه شما در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد.
 

 از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان لرستان به ویژه اعضا محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت می نماییم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوهتر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا...) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان