رفتن به محتوای اصلی

قابل توجه قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۱۴۰۲

قابل توجه قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۱۴۰۲

قابل توجه قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۱۴۰۲

با توجه به اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان (مهر ماه ۱۴۰۲) ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون، به استحضار میرساند مطابق رویه سال های گذشته با اعلام لیست نهایی قبول شدگان توسط اداره کل راه‌ و شهرسازی از طریق سامانه سپامک امکان درخواست صدور پروانه اشتغال ایجاد شده است.

موارد زیر جهت اطلاع قبول شدگان محترم اعلام می گردد:

* قبول شدگانی که نسبت به عضویت در سازمان و تهیه تأییدیه تحصیلی اقدامات نموده اند و در دوره های آموزشی شرکت کرده اند لازم است اطلاعات شناسنامه‌ای، تحصیلی و لیست مدارک زیر را در سامانه سپامک به آدرس spamak.mrud.ir آپلود نمایند و اصل مدارک را  همراه پرونده فیزیکی تشکیل شده جهت تایید به واحد عضویت سازمان استان جهت گذراندن مراحل صدورپروانه اشتغال اقدام نمایند.

*قبول شدگانی که تا به حال هیچ گونه اقدامی انجام نداده اند فرآینده های ذیل را سپری نمایند:

۱- تأییدیه تحصیلی (ارائه تصویر مدارک تحصیلی موقت یا دانشنامه(کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشد ) به اداره پست شهرستان مربوطه جهت مکاتبه با دانشگاه و صدور تأییدیه تحصیلی)

۲- عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان(با مراجعه به سازمان)

- مدارک لازم جهت تشکیل پرونده عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان :

- تکمیل فرم عضویت یک قطعه عکس رنگی ۴×۳،  فتوکپی شناسنامه و کارت ملی ۴A ، تصویر مدارک تحصیلی( کاردانی - کارشناسی  کارشناسی ارشد ).

- در صورت مراجعه حضوری واریز مبلغ حق عضویت از طریق دستگاه کارتخوان در محل سازمان انجام می گیرد.

*بعد از عضویت در سازمان نظام مهندسی، لازم است اطلاعات شناسنامه‌ای، تحصیلی و لیست مدارک زیر را در سامانه سپامک به آدرس spamak.mrud.ir آپلود نمایند.

مدارک مورد نیاز برای صدور پروانه در سامانه سپامک:

 تصویر عکس ۶*۴ با زمینه سفید

 تصویر تمام صفحات شناسنامه

 تصویر کارت ملی

 تصویر رسید پرداخت هزینه صدور مجوز برای اولین بار در سامانه پاتمک

 تصویر گواهی سابقه بیمه (در صورت داشتن)

 تصویر کارنامه قبولی

 تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان

 تصویر مستند سابقه کار

 تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی

 تصویر پرداخت حق تمبر

 تصویر مدارک تحصیلی و تأییدیه تحصیلی

* لازم به ذکر است کپی مدارک باید توسط دفتر اسناد رسمی برابر با اصل شوند.

۳- عضویت در کانال پیام رسان  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منظور کسب اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها به ویژه اطلاعیه زمان تشکیل پرونده صدور پروانه اشتغال کار و...) به نشانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان @Lorestannezam

۴- مراجعه به سازمان جهت ارائه مدارک صدور پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی.

- در خصوص کسانی که در این آزمون فقط در قسمت اجرا پذیرفته شده پس از گذراندن دوره های آموزشی اجرا، امکان صدور پروانه اشتغال وجود دارد.

- گذراندن دوره ی مبحث 19 برای مهندسان پذیرفته در چهار رشته(معماری عمران تاسیسات برقی تاسیسات مکانیکی) در صورتی که دارای صلاحیت نظارت باشند و صلاحیت جدید اضافه شود الزامی می باشد(لازم به ذکر است، متقاضیان محترم چنانچه دارای صلاحیت فقط محاسبات عمران یا اجرا دررشته های چهارگانه باشند برای صلاحیت جدید نیازی به گذراندن دوره ی مبحث 19 نمی باشد).

- مهندسین دارای پروانه صلاحیت اجرا که در آزمون مهرماه در صلاحیت جدید پذیرفته شده اند، دوره آموزشی HSE گذرانده شده برای ورود به حرفه اجرا را بارگذاری نمایند.

- مهندسین دارای پروانه صلاحیت طراحی معماری، طراحی تاسیسات برقی و طراحی تاسیسات مکانیکی که در آزمون مهرماه در صلاحیت نظارت پذیرفته شده اند ملزم به سپری نمودن دوره آموزشی مبحث 19 می باشند.

- جهت اطلاع از چگونگی برگزاری دوره های آموزشی اجرا به سایت سازمان قسمت اخبار آموزش  مراجعه شود.

همچنین با توجه دستور معاونت محترم مسکن و ساختمان در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان، حائزین نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مذکور تلقی می‌گردند. دستورالعمل دوره‌های آموزشی مذکور متعاقباً ابلاغ و اقدامات لازم توسط این سازمان انجام خواهد پذیرفت.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان