رفتن به محتوای اصلی

طی ابلاغی مهندس احمد علی غلامی کن کبود به عنوان مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان دلفان منصوب شد

طی ابلاغی  مهندس احمد علی غلامی کن کبود به عنوان مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان دلفان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، طی ابلاغی از طرف دکتر حمزه حیات پور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان و با حضور دکتر وحید امیری از اعضای هیات مدیره و مهندس پژمان(حسین) بیرانوند خزانه دار سازمان، مهندس احمد علی غلامی کن کبود به عنوان مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان دلفان منصوب شد.

دکتر حیات پور در ابلاغ مدیر دفتر نمایندگی  سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان دلفان آورده است:

نظر به مصوبه نود و ششمین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان  جنابعالی به موجب این حکم  به‌عنوان مدیر دفتر نمایندگی شهرستان دلفان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و توانایی علمی و عملی خود و با توجه به قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و نظام‌نامه مربوطه در پیشبرد و تحقق هرچه بیشتر اهداف و آرمان‌های سازمان نظام‌‌مهندسی ساختمان و اجرای الزامات مقررات ملی ساختمان موفق و مؤید باشید و در راستای ارتقاء عملکرد کیفی واحد، ارائه خدمات شایسته و بهره وری فرایندهای این حوزه با استفاده از ظرفیت های قانونی و برنامه های توسعه ای سازمان و سایر ظرفیت های موجود، شاهد توسعه دامنه خدمات کیفی و شایسته به جامعه مهندسان، مجریان و مالکان ساختمان باشیم.

اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره ، بار دیگر حُسن انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر دفتر نمایندگی شهرستان دلفان را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان را آرزومندیم.

بر اساس این حکم ابلاغ مهندس غلامی کن کبود مسئولیت نظارت براجرای کلیه مصوبات هیئت مدیره از جمله رعایت آئین نامه صلاحیت و ظرفیت در ارجاع خدمات مهندسی شهرستان دلفان را بر عهده دارد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان