رفتن به محتوای اصلی

بیانیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت روزجهانی قدس

روزجهانی قدس

بیانیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسبت روزجهانی قدس:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مسئله‌ی فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.

رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند و صهیونیسم جهانی از هر گونه تلاش برای خاموش کردن و سرکوب این خیزش و نهضت جهانی مقابله با اشغالگران، فروگذاری نکرده‌اند. اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب  این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده است و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

جامعه مهندسی ساختمان استان لرستان با اعلام حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین، با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، بیعت دوباره‌ای با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌بندیم و از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت می‌کنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز؛ پرشور و باشکوه‌تر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان