رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

پیام تسلیت رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان، دکتر علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان طی پیامی فرا رسیدن ایام محرم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت علیه السلام تسلیت گفتند، در متن این پیام آمده است:

السلام اي وادي کرببلا

السلام اي سرزمين پر بلا

السلام اي جلوه گاه ذوالمنن

السلام اي کشته هاي بي کفن

حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت، بهانه ای نیابد. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد. نام آنانی که در معراج کربلا تن به خاک سپردند و به افلاک پر کشیدند،بعد از گذر قرن ها هم چنان بر تارک تاریخ می درخشد.

کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است. کربلا محراب عبادت دل باختگان است

حال و هوای این ایام عاشقان ابا عبدالله (ع) را بی تاب کرده و در لبیک به ندای « هل من ناصر ینصرنی » به سوگ و ماتم می نشینند، بغض‌ها گلوی محبین حضرتش را می‌فشارند و قلوبشان تنگ و نالان شده است.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و جامعه بزرگ مهندسی استان لرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت فرزند پیامبر(ص)؛ حضرت أبا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش از ایزد منان خواستارم عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه مردم شهید پرور استان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان