رفتن به محتوای اصلی

دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان با ریاست  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

دکتر نبی اله شمسی فر  به همراه بهاروند مدیر تجاری مخابرات منطقه ، علی پناهی مسئول روابط عمومی و مرادعلیوند مسئول فروش تجاری   در مورخ 1401/03/29 با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان  با دکتر آریان ‌مهر دیدار و گفتگو کردند .

دکتر آریان ‌مهر  ضمن عرض خوش آمدگویی ، خواستار تعامل هرچه بیشتر نظام مهندسی و مخابرات منطقه جهت آشنایی مهندسان با تکنولوژی های نوین ارتباطی و به کارگیری آنها در امر ساخت و ساز شد.

ایشان افزود : ما آماده ایم تا کارهای شاخصی را در حوزه ساختمان و تکنولوژی در سازمان نهادینه نماییم و از همکاری شرکت مخابرات نیز استقبال می کنیم .

مدیر مخابرات منطقه لرستان خواستار شد:

همکاری نظام مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویسFTTH

شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان  در دیدار با ریاست نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: با توجه به شرایطی کاری این مجموعه، انتظار میرود از این پس در راستای ارائه خدمت سرویس جدید ftth و fttc در منازل مشترکین این شرکت را همراهی کنید.

نبی اله شمسی فر در دیدار با ریاست نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: از آنجایی که تمام مالکین برای احداث ساختمانهای خود نیازمند طراحی، نظارت و تایید فعالیتهای احداثی  از سوی مهندسین پروانه دار دارای صلاحیت در نظام مهندسی ساختمان هستند، قطعا دیدگاه و نظر مساعد و همراه با تعامل این افراد با مخابرات منطقه میتواند شرایط اصولی و مناسبی را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان مهیا نماید.

شمسی فر با اشاره به مزایای سرویس FTTH به عنوان جدیدترین سرویس مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و مبتنی بر دیتا، عنوان کرد: جامعه مهندسین استان در راستای چگونگی گرداوری و اجرایی کردن دستورالعملهای ایجادِ بسترهای مورد نیاز این سرویس در ساختمانهای جدیدالحداث میتوانند نقش آفرینی کنند.

مدیرمخابرات منطقه لرستان  با توجه ساخت و ساز  ساختمان های بزرگ اداری و صنعتی در سطح استان خواستار تسریع در فراگیر شدن این امر گردید. وی با اشاره به جایگزینی فیبر نوری به جای سیم و کابل های مسی  گفت : کلیه اتصالات و المان های فیبر نوری از حساسیت بالایی برخوردا هستند و در خیلی از ساختمان ها این موارد پیش بینی نشده، لذا تقاضامندیم آموزش های لازم در این زمینه با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای استان توسط کارشاسان مخابرات منطقه لرستان به مهندسان ارایه گردد.

دکتر آریان ‌مهر در ادامه گفتند: با تلاش مهندسین عضو این سازمان و در راستای بیشترین همکاری و تعامل با مخابرات منطقه لرستان هر آنچه را که در چهارچوب قانونی قابل اجرا باشد دریغ نخواهیم کرد.

در پایان جلسه دکتر آریان‌مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان ، جمشید بهاروند مدیر تجاری ، مهندس حسام مرادعلیوند و چنگیز نجاتی از همکاران حوزه تجاری تجلیل نمود .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان