رفتن به محتوای اصلی

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با نماینده ولی فقیه در شهرستان دلفان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با نماینده ولی فقیه در شهرستان دلفان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با نماینده ولی فقیه در شهرستان دلفان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ علیرضا آریان‌مهر رئیس سازمان با حجت‌الاسلام دکترخانی نماینده ولی فقیه در شهرستان دلفان دیدار کردند.

آریان مهر در ابتدای این دیدار، ضمن تشکر از امام جمعه محترم شهرستان دلفان بابت فرصت قرار داده شده برای بازگویی و شناخت مشکلات ساخت و سازها و زیربنایی شهر نورآباد اظهار داشت: فعالیتهای مهندسی ساختمان، پیگیری مباحث تشکیلاتی نظام مهندسی و خدمت رسانی به مردم و اعضای سازمان را از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌هاست.

 وی در ادامه افزود: ما نگهبان بودجه های عظیمی که در بخش ساختمانی( شخصی ساز و مسکن ملی)که هم از طرف دولت و هم از طرف بخش خصوصی هزینه میشود، هستیم تا این هزینه ها در راستای استحکام و ایمنی و بهره دهی مناسب ساختمان ها به‌صورت فنی هزینه شود تا مردم در زندگی خود احساس آسایش و امنیت کنند.

وی با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در پیاده سازی مقررات ملی، افزود: ما انتظاری که از مجموعه های دیگر داریم، حمایت معنوی و اعتماد به سازمان نظام مهندسی ساختمان است تا بتوانیم وظایف خود را در بالاترین سطح فنی در رعایت مقررات ملی ساختمان انجام دهیم و به کمک عوامل موثر عمر ساختمانها را افزایش دهیم تا سرمایه های ملی هدر نرود و خواستار اجرای قوانین و مقررات از سوی شهرداری ها (به عنوان مرجع صدور پروانه و پایانکار) هستیم.

در این جلسه حجت الاسلام خانی امام جمعه نورآباد، ساخت خانه های محکم و مقاوم با معماری مناسب بر اساس اصول ومبادی اسلامی ایرانی، هر چند کوچک را ضروری دانست و ابراز کرد: هیات مدیره با تجربه ای که دارند این موضوع را یک پروژه تحقیقاتی قرار دهند و به صورت علمی و استدلالی مشوق جامعه باشند به سمت مقاوم سازی بناهای ساختمانی، تا مردم در خانه ای که می نشیند در برابر زلزله و حوادث احساس امنیت کنند.

در ادامه ایشان خواستار این بودند که در خصوص صدور شناسنامه فنی ساختمان هم فعال باشید تا اجرایی شود و خریداران ساختمانها که در هنگام خرید بیشتر توجه‌شان به رنگ و لعاب ساختمان است از مقاومت و استحکام ساختمان مطلع شوند و از هدر رفتن سرمایه مردم جلوگیری شود.

وی همچنین به حادثه‌ی ریزش ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد که دشمن از طریق شبکه های مجازی و معاند فرصت را برای ترغیب مردم به نارضایتی از اوضاع کنونی سازمان و دولت مناسب دانسته و نهایت استفاده را میبرد که وظیفه ما این است، مردم را از حیله دشمن آگاه نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان