رفتن به محتوای اصلی

ساماندهی ارائه خدمات مهندسی رشته مکانیک در بخش لوله کشی گاز ساختمان‌ها به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، عصر سه‌شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور هیات رئیسه سازمان استان، مهندس آقایی‌چگنی عضو رشته مکانیک هیات مدیره، کمیسیون تخص

ساماندهی ارائه خدمات مهندسی رشته مکانیک در بخش لوله کشی گاز ساختمان‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، عصر سه‌شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور هیات رئیسه سازمان استان، مهندس آقایی‌چگنی عضو رشته مکانیک هیات مدیره، کمیسیون تخصصی مکانیک و آقای امان‌الهی بهاروند مسئول واحد گاز سازمان جلسه با محوریت چگونگی ثبت و ارجاع کار بازرسی گاز در سامانه نماسان برگزار شد.

دکتر آریان‌مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این جلسه، با تاکید به سرعت بخشیدن بر اصلاح روند کنونی ارائه خدمات مهندسی رشته مکانیک در بخش بازرسی لوله‌کشی گاز ساختمان‌ها اظهار داشت: الکترونیکی نمودن خدمات سازمان و شفافیت در گردش‌کار امور، از مهم‌ترین و در راس اولویت‌های برنامه هیات مدیره دوره نهم است.   

 در ادامه مهندس آقایی‌چگنی عضو رشته مکانیک هیات مدیره در این جلسه توضیحاتی در ارتباط با شیوه نامه مصوب وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت و مبحث ۱۷ مقرارت ملی  ساختمان ارائه دادند.

 وی در ادامه با توجه به مشکلات موجود در سامانه کنونی گاز؛ فلوچارت جدیدی از ارجاع کار منطبق بر شیوه نامه و نظام نامه گاز، پیشنهادی کمیسیون تخصصی مکانیک ارائه دادند.

مهندس آقایی چگنی بیان داشت: در مدل جدید که ملاک آن انتخابی بودن کار توسط بازرس می باشد سعی بر این است که مشکلات روش قبلی مرتفع گردد.

در ادامه این جلسه موارد در قالب یک فلوچارت، مرحله به مرحله مورد بحث اعضای هیات رئیسه سازمان قرار گرفت و باتوجه به موافقت با کلیات فلوچارت، مقرر گردید جزییات نحوه ارجاع در کمیسیون تخصصی کارشناسی و مشخص گردد و در جلسه آتی هیات مدیره جهت تصویب، اجرا و راه‌اندازی مطرح شود.

درپایان مقرر گردید که همسان‌سازی نقشه ها با فرمت جدید پیشنهادی در کل استان انجام پذیرد و پس از تصویب توسط اعضا هیات مدیره به مدیر عامل شرکت آفاق ابلاغ و سپس در استان به مرحله اجرایی برسد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان