رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)

‍ به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، علیرضا آریان مهر رئیس سازمان ، شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)، موسس مذهب شیعه را به عموم مسلمانان بویژه مردم فهیم استان لرستان، تسلیت عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم
 بیست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، رئیس مکتب تشیع، بزرگ شخصیتی که با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خود بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی شد.

ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر (ص) که دوران 34 ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کمانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق‌ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان روشن کرد.  

این امام همام با تربیت شاگردان بسیار پایه گذار نهضت بزرگ علوم اسلامی و فقهی بودند و به ترویج گسترده اسلام ناب محمدی(ص) پرداختند.

گام برداشتن در راستای آموزه های مکتب نورانی حضرت امام جعفر صادق "علیه السلام" سعادت و رستگاری را برای ما به همراه دارد و امیدوارم همگان بتوانیم در این راه موفق باشیم.

امروز، جهان تشییع در عزای امام صدق و صفا، فاتح قلّه‏ های دانش، بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، می گرید.

اینجانب شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و شیعیان ارادتمند آن امام همام به ویژه مردم شریف، ولایتمدار و مومن استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم با الهام از سیره و زندگی سراسر درس و سخنان گهربار این امام رئوف و بزرگوار، پیرو واقعی مکتب ایشان باشیم.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان