رفتن به محتوای اصلی

 ‍ از زوج مهندس پیشکسوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان تجلیل شد

 ‍ از زوج مهندس پیشکسوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان،  روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ با حضور دکتر آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، جمعی از اعضای  هیئت مدیره سازمان، مهندسان و کارمندان پیشکسوت سازمان از  زوج مهندس پیشکسوت جناب آقای مهندس نصرت اله والی‌زاده و سرکار خانم مهندس فرح معین‌الدینی که دارای شاخص تعهد و خدمات رسانی بالا در ارائه خدمات مهندسی و انتقال تجربیات فنی مهندسی به نسل جوان مهندسی استان هستند، با اهدا لوح یاد بود در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، تجلیل به‌عمل آمد. 

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به ايراد سخن پرداخت و ضمن تبريك به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب و روز خرم آباد، رسالت سنگين مهندسان به ويژه در صنعت ساختمان را يادآور شد.

دکتر آریان مهر ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه پیشکسوتان افزود: پیشکسوتان عرصه‌های مختلف به عنوان اسناد و میراث زنده‌ی هر جامعه هستند و در هیئت مدیره سازمان استان برنامه‌های ویژه داریم که از ظرفیت مهندسان پیشکسوت در برنامه‌های سازمان بیشتر استفاده نماییم.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و بزرگان در جامعه نقش بسزایی داشته و دارند، در جامعه امروزی یک شکاف بین نسلی به وجود آمده است و سازمان نظام مهندسی ساختمان هم جدا از جامعه فعلی نیست که این قضیه به غلط نهادینه شده است و این امر باعث شده است که نقش پیشکسوتان کمرنگ تر شود.

در ادامه مراسم هر کدام از مهمانان حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و دکتر آریان مهر  قول مساعد داد که این مراسم نقطه عطفی برای استفاده بیشتر از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان سازمان در ادامه امور سازمان باشد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبودی از زحمات و تلاش‌های این زوج  پیشکسوت  سازمان نظام مهندسی استان لرستان در طول سال های گذشته تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 خدمات ومسئولیت ‌های مهندس نصرت اله والیزاده :
مدیر کل مسکن و‌ شهر سازی لرستان و رییس دفتر فنی سال‌های ۵۴ تا ۵۷
رییس دفتر فنی هرمزگان سال‌های ۵۷ تا ۶۱
رییس بازسازی مناطق پنج استان جنگ‌زده سال‌های ۶۱ تا ۶۴
سال ۶۴ تا ۹۷ مدیر عامل شرکت ساختمانی فهندژ

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان