به گزارش به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، مهندس سعید بارانی رئیس سازمان در اولین روزهای شروع کار هیات مدیره دوره دهم در محل سالن جلسات ستاد خرم آباد با کلیه کارکنان سازمان در مرکز استان و تمامی دفاتر نمایندگی شهرستان ها طی نشستی دیدار کردند، این نشست با هدف ارائه پیشنهادات و مشکلات حوزه های مختلف سازمان با ریاست سازمان برگزار گردید.
در ابتدای این نشست کارکنان سازمان استان در فضایی صمیمی به بیان مشکلات خود در زمینه های مختلف، نظیر،کم بودن پرسنل سازمان، امکانات رفاهی و ورزشی سازمان، حقوق و دستمزد، وضعیت مسکن مشکلات ناشی از آن و پیشنهادات خود در حوزه های فعالیتی خود پرداختند.
در این مراسم مهندس سعید بارانی رئیس سازمان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان سازمان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در این ماه مبارک با بیان اینکه، سازمان نظام مهندسی ساختمان با قشرهای مختلف جامعه در ارتباط است و مهمترین و به نوعی خطیرترین وظیفه بر عهده کارکنان سازمان است و قطعاً ارزنده ترین خدمت را در تمامی برهه های حساس و دیگر مواقع به نحو احسن انجام داده اند و از فعالیت کلیه نیروها که با طراحی برنامه های صحیح بیشترین زحمات جهت پیشبرد اهداف سازمان را برعهده دارند و از تلاش های همکاران در همه واحد ها در ستاد و دفاتر نمایندگی تقدیر و تشکر کرد.
سعید بارانی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی یکی از سازمان های مردم نهاد است گفت: درصد بالایی از مراجعین ما را اعضای سازمان تشکیل می دهند، خدماتی که ما ارایه می دهیم متفاوت با دستگاه های اجرایی است، لذا باید در دوره جدید وظیفه مان را به درستی و خوبی با محوریت مشتری مداری، حرمت و احترام و بر اساس رضایت ارباب رجوع به نحو احسن انجام دهیم.
مهندس بارانی رئیس سازمان بیان داشت: تحقق رشد و توسعه صنعت ساختمان، ارتقاء جایگاه حرفه مهندسی، جلب رضایت مخاطبان سازمان و آبادانی استان در مسیر رونق، با اجرای دقیق وظایف سازمانی در کنار رعایت بی چون و چرای قوانین و مقررات مخصوصا اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان در کنار نظم و انضباط است که صورت می گیرد لذا بایستی کلیه همکاران بگونه ای برنامه ریزی نمایند تا قوانین و مقررات بند به بند اجرا شود و در این راستا هیچگونه سهل انگاری و اغماضی صورت نگیرد و بایستی همکاران در نحوه تعامل، برخورد و پاسخگویی به اعضاء و مراجعان دقت ویژه ای داشته و با کاهش بروکراسی اداری در پاسخگویی به اعضاء که گاها نقدهایی در این زمینه وارد می شود اهتمام بورزند و با تسهیل در امور مراجعین برای جلب نظر مردم برای اخذ پروانه ساختمانی تأثیرگذار باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان تصریح کرد: به منظور بهره برداری و پیشبرد هر چه بهتر اهداف کلان سازمان توجه به کیفی سازی عملکرد همکاران با نگاه کمی در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد در این راستا بهره برداری بهتر و بیشتری از عملکرد افراد در هیات مدیره دوره دهم صورت پذیرد.
وی بر تکریم کارکنان در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و گفت: نگاه هیات مدیره سازمان در ابتدای تصدی دوره دهم همواره به توجه بر این عرصه بوده و با توجه به اهمیت منابع انسانی به عنوان موتور محرک سازمان در هر شرایطی باید الویت اول بر تکریم کارکنان و اعضاء باشد.
مهندس بارانی در ادامه رسیدگی به مسائل معیشتی و رفاهی اعضاء و کارکنان سازمان را مورد تاکید اعضای هیات مدیره این سازمان دانست و گفت: تاجاییکه قوانین اجازه دهد مسائل معیشتی و رفاهی اعضاء و کارکنان سازمان بهبود خواهد یافت و در قبال آن انتظار داریم همکاران با اتحاد، همدلی و احساس مسئولیت بیشتر در اجرای وظایف سازمانی خود و ارائه خدمات به اعضاء و مخاطبان این سازمان بیش از پیش اهتمام ورزند.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان