رفتن به محتوای اصلی

پیام ریاست سازمان به مناسبت انتخاب هیات رئیسه سال دوم

پیام ریاست سازمان به مناسبت انتخاب هیات رئیسه سال دوم

پیام ریاست سازمان به مناسبت انتخاب هیات رئیسه سال دوم

همکاران محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

ضمن عرض سلام و درود فراوان از اینکه با عنایات حضرت حق بار دیگر توفیق خدمت حاصل گردید، تا در خدمت جامعه ی معزز مهندسی استان باشیم، خداوند متعال را شاکریم. با امید به اینکه در پرتو الطاف خاص باری تعالی و با همفکری، همسویی، تعامل، تفاهم و تبادل آرا و نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده شما بزرگواران، اهداف متعالی سازمان محقق گردد. به رسم ادب و ارادت متقابل از کلیه اعضای محترم سازمان و هیات مدیره نسبت به انتخاب اینجانب به عنوان رئیس سال دوم هیات مدیره نهمین دوره سازمان صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

بر ما واجب است برای رسیدن به هدف مشترکمان که همانا پیشرفت و توسعه سازمان نظام مهندسی و صنعت ساخت و ساز  است، بیش از گذشته کوشیده و همفکری نماییم.امید است این انتخاب که با گرامیداشت هفته ی بسیج همزمان شده، موجب تداوم همکاری و همیاری تمامی ادارات و نهادهای ذیربط با سازمان استان در راستای خدمت صادقانه و جهادی به مردم شریف استان لرستان باشد.

بیشک نظرات و انتقادهای ارزشمند شما همکاران محترم مایه امتنان و اعتلا خواهد بود. به امید توسعه و پیشرفت های هر چه بیشتر سازمان و از ایزد منان سربلندی و توفیق روز افزونتان را خواستاریم و سلامتی همراه با طول عمر با عزت را برایتان آرزومندیم .  

    با تشکر

حمزه حیات پور

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان