رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت دهه آخر ماه صفر

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به مناسبت دهه آخر ماه صفر

دکتر علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان در آستانه سالروز رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، با صدور پیامی این ایام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هر ساله در ایام پایانی ماه صفر در رحلت آخرین سفیر الهی، نگین خاتم نبوت حضرت رسول اکرم صلی‌الله عليه و آله، شهادت مظلومانه کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) به سوگ می نشینیم و با چشمانی اشک بار، مرثیه غم می سراییم.

محرم و صفر مکمّل هم هستند که در این دو ماه حزن و اندوه پیامبر اسلام، چهار امام و پیشوای مسلمانان و فرزندان و اصحاب ائمه اطهار به شهادت رسیدند.  آزادی‌خواهی، کرامت انسانی و عزت نفس برای انسان و تسلیم نبودن در برابر ظلم و جور و زر و تزویر، مهمترین پیام های ماه محرم و صفر است که اهتمام به آن ضروریت دارد.

در واپسین روزهای ماه صفر دل های مسلمانان در سوگ رحلت جانسوز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت دو ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت غرق اندوه و ماتم است.

رسول گرامی اسلام و اهل بیت ایشان، مظهر تامّ اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلالحقّ اند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریقِ  سعادت و کمال است.

اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، حج الفقرا شاه خراسان امام رضا (ع) را به همه شیعیان تسلیت عرض مینمایم امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق و سیره اهل بیت (ع) در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم. انشاءالله

                                                                                                                                   علیرضا آریان مهر 

                                                                                                             رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان