رفتن به محتوای اصلی

انعقادقرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با شهرداری الشتر

انعقادقرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  با شهرداری الشتر

انعقادقرارداد همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  با شهرداری الشتر

روز یکشنبه مورخ 1401/05/02 توافق نامه همکاری الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری الشتر  با امضا طرفین قرارداد علیرضاآریان مهر رییس سازمان استان و محمد شریفی مقدم شهردار الشتر  منعقد شد.

در ابتدای این نشست علیرضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار کرد: با اختراع شیوه های نوین برقراری ارتباط، فاصله ها دیگر مفهوم خود را ازدست داده و روابط عمومی سنتی در دنیای ارتباطات کنونی پاسخگوی نیازهای سازمان ها نبوده و بدون استفاده از شیوه های نوین و ارتباطی و الکترونیکی و علوم مرتبط با فناوری اطلاعات نمی توان به موفقیت قابل توجهی دست یافت.

دکتر آریان مهر ادامه داند: تغییرات شگرف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد سازمانها و دولت های الکترونیک، گسترش قلمرو نفوذ اینترنت در سراسر جهان و ظهور پایگاه های مختلف اینترنتی و شبکه های گسترده اجتماعی ورسانه های جدید، تولید نرم افزارهای پیشرفته،توسعه وبلاگ ها، نشریات الکترونیکی و سایر رو ش های استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات، زمینه ای مناسب را برای توسعه وتنوع بخشی به روش های خدمات رسانی فراهم آورده است .

علیرضا آریان مهر در مورد ارائه خدمات الکترونیکی بیان کردند: کاهش محسوس مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و سازمان های دولتی ،کاهش ترددهای بی مورد شهری و ترافیک با توجه به کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، فراهم آوردن فرصت های بهتر برای کارمندان در جهت ارتقای علمی و حرفه ای خود با الکترونیکی شدن فعالیت های تکراری و زمان بر، فزایش سرعت و دقت رسیدگی به امور مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، افزایش سلامت اداری و کاهش فساد اداری از طریق شفاف سازی فرآیندهای اداری و سازمانی با الکترونیکی شدن آن ها، بی نیازی ارباب رجوع از پیگیری امور خود در مراکز استان ها.

رییس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان لرستان گفت: در خصوص کنترل خدمات مهندسي در سازمان مواردي از قبيل کنترل نقشه، ارجاع نظارت و ثبت نقشه به صورت الکترونيکي انجام مي شود.  با اجرای شدن توافق نامه های که بین سازمان و شهرداری های استان و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منعقد گردیده  ارسال گزارشات مهندسی ، کنترل گزارشات ، ثبت  بررسی گزارشات، رفع نواقص و ... نيز از طريق سيستم تحت وب که در پورتال الکترونيکي تعریف شده است قابل مشاهده و پيگيري می شود.

مهندس محمد شریفی مقدم شهردار الشتر  گفتند :با امضای این توافقنامه  و اجرای شدن آن در آینده نزدیک و تهیه زیر ساخت های خدمات الکترونیک امور مربوط به ارباب رجوع آسان خواهد شد و به دنبال کم کردن مراجعات حضوری در شهرداری هستیم و همچنین این توافق نامه شفافیت خدمات ساختمانی را بالا خواهد برد، بر اساس این توافقنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری الشتر خدمات مربوط به گزارشات مرحله ای  و نقشه های ساختمانی را از  طریق پورتال ارائه شده، انجام خواهند داد.

شهردار الشتر گفت: برای به روزرساني امور شهرداری و ارائه خدمات الکترونيکي، جهت رفاه مخاطبان ارجمند شهرداری ،واحد فناوري اطلاعات در محقق ساختن اين امر تمام تلاش خود را انجام میدهد و امیدواریم با همکاری همه جانه بتوانیم خدمات ارزشمندی را به همشهری های عزیزمان ارائه دهیم .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان