رفتن به محتوای اصلی

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان از پروژه ساختمان در حال احداث سازمان نظام مهندسی که به نام زنده یاد عزت اله فیلی در حال بنا است.

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان از پروژه ساختمان در حال احداث سازمان نظام مهندسی که به نام زنده یاد عزت اله فیلی در حال بنا است.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان  برای کمک به ادامه روند ساخت ساختمان در حال احداث سازمان استان  بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، دکتر علیرضا آریان مهر رئیس سازمان از پروژه در حال احداث ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان واقع در بلوار حج خرم آباد بازدید کردند. در این بازدید ضمن تاکید بر پیگیری ادامه ساخت پروژه و آماده سازی هر چه سریعتر  ساختمان بدلیل کمبود فضای فیزیکی، راههای ممکن جهت تسریع در اجرا و تکمیل پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، آریان مهر ضمن بازدید از ساختمان  در حال ساخت سازمان، در این دیدار  با تاکید بر اینکه این بازدیدها منجر به شناسایی بهتر مشکلات و اتخاذ تصمیمات سنجیده تر می شود، گفت: طبیعتا تکمیل پروژه نیمه تمام ساختمان سازمان   در اولویت برنامه های هیات مدیره دور نهم است.
وی افزود: با تامین اعتبارات روند اجرای پروژه  نیمه تمام که غالبا پروژه های بزرگی نیز هستند سرعت بیشتری می گیرد و به زودی تکمیل می شود، که یک نمونه از فعالیت های مثبت هیات مدیره دور هشتم و نهم است.
علیرضا آریان مهر همچنین با اشاره به اینکه موضوع احداث ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی  طی دو سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال می شود، بیان کرد: علیرغم مشکلات اجرایی این پروژه، حل مساله و بار مالی و ظرفیت های سازمان مورد تاکید است که البته مسائل فنی تعیین می کند که چه نوع سازه ای بر اساس استانداردها، به چه صورت یا با استفاده از مصالح مرسوم ایجاد شود.
رئیس سازمان  در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته بودجه پیشنهادی و مصوب شده برای تکمیل پروژه تخصیص یافت، افزود: امسال نیز هیات مدیره برای تکمیل پروژه  به اختصاص بودجه ویژه جهت  اجرای ساختمان جدید نیازمند تامین اعتبار از محل منابع سازمانی است و تمام تلاش خود را برای پیگیری امور هر چه بهتر اجرای پروژه و تسریع در عملیات اجرای آن را دارند.
در این بازدید مدیران فنی و پشتیبانی سازمان  و  سرپرست کارگاه  و نماینده پیمانکار پروژه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملیات اجرایی ساختمان  در حال ساخت ، مطالبات خود در مورد تکمیل پروژه را ارائه دادند.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان