رفتن به محتوای اصلی

ديدار رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان لرستان با شهردار نورآباد

ديدار رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان لرستان با شهردار نورآباد

ديدار رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان لرستان با شهردار نورآباد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۹، رئيس سازمان علیرضا آریان مهر به اتفاق  مهندس باقری نایب رییس دوم سازمان، دکتر صحراکار دبیر هیات مدیره سازمان و مهندس جی افرام عضو هیات مدیره و شواری مرکزی جهت هماهنگی و وحدت رویه اجرای مقررات ملی با مهندس خاص امیری شهردار نوراباد مهندس رحیمی معاونت معماري و شهرسازي شهرداري و مهندس کاظمي عضو شورای شهر نورآباد ديدار کردند.

آریان‌مهر در ابتدا ضمن ابراز خوشنودي از نشست مشترک و اراده سازمان در تحقق اهداف قانوني ناظر بر ساخت و ساز، وظايف سازماني را اعلام و ابراز اميدواري نمود که با همکاري و تعامل سازمان با مجموعه مديريت شهرداري، امکان ارائه خدمات مهندسي به اعضاي محترم سازمان و شهروندان شريف شهر نوراباد هر چه بيشتر فراهم شده و در فضاي مثبت همکاري و شرايط سازنده در امر ارتقا کيفيت ساختمان هاي شهري در جهت خوب ساختن و حفظ منافع شهر و شهروندان سعي لازم به عمل آيد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمام لرستان، ضمن برشمردن فرصت ها و پتانسيل‌هاي فراوان همکاري شهرداري و سازمان نظام مهندسي، تحقق افزايش کيفيت ساخت و ساز در شهر نوراباد را در گرو تعامل شهرداري و نظام مهندسي دانست.

وی محورهای این دیدار و موارد درخواستی را در موارد ذیل برشمرد
۱- ایجاد ارتباط الکترونیکی بین سازمان وشهرداری در ارایه خدمات تحت وب
۲- حل معضل پدیده موسوم به دونقشه ای در ساخت وسازهای شهری
۳-معضل ساخت وسازهای غیر مجاز بخصوص در زمین ها وساختمان های تا 100 متر درشهرنوراباد
۴-اهمیت به متن گزارشات مرحله ای ارسال شده توسط مهندسین ناظر به شهرداری 

در ادامه آریان‌مهر اظهار داشت تعامل نظام مهندسي و شهرداري موجب و منشا برکات فراواني براي شهروندان و در نهايت داشتن شهري مستحکم تر، زيباتر و ساخته شده بر اساس اصول و مقررات ملی ساختمان خواهد بود.

همچنین در این جلسه اعضای هیات مدیره نظام مهندسی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درقالب محورهای گفتگو پرداختند.

در ادامه این دیدار شهردار نورآباد خاص امیری اعلام آمادگی خود را  جهت برقراری ارتباط الکترونیکی شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان و تسریع فرآیند صدور پروانه، صدور نقشه، اهمیت به گزارشات ارسالی از مهندسین ناظر و همچنین پایانکار را ابراز نمودند.

 شهردار نورآباد ضمن اشاره به غير دولتي بودن سازمان با وظايف بعضا حاکميتي آن اشاره نموده و عنوان داشت که مسئوليت مهم و سنگيني بر عهده سازمان نظام مهندسي ساختمان مي باشد.

 وی برنامه هاي خود را مرتبط با نظام مهندسي دانسته و بر ضرورت همکاري با استفاده از پتانسیل هاي في مابين در جهت خدمت به مردم تأکيد نمود.

در پایان مقرر شد تا شهرداری جهت برقراری ارتباط الکترونیکی با سازمان، پیگیر خرید نرم افزار تحت وب با توجه به موضوعات جاری بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان اقدام نماید  و در جلسه آینده تفاهم نامه بین دو دستگاه برای برپایی این امر مهم به امضا برسد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان