رفتن به محتوای اصلی

پیام تبریک علیرضا آریان مهر  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسب آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت

پیام تبریک علیرضا آریان مهر  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان به مناسب آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت

علیرضا آریان مهر  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، در متن  پیام تبریک  آریان مهر آمده است:
دلیران جنگی هزاران هزار
همه جان بدادند بر سر این دیار
بدادند جان و ندادند خاک
چو بهر وطن باشد ز مردن چه باک

سال روز حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.

عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد و  نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

ملت ایران که با گوش فرا دادن به ندا و فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، انواع توطئه ها و نیرنگ‌های دشمنان را پس از پیروزی انقلاب با جانفشانی و ایثار، در نطفه خفه کردن، در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز با ایستادگی و مقاومت در دفاع از شرف و ارزش‌های مقدس این آب و خاک مجاهدت ورزید و با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، حماسه های ماندگاری نظیر حماسه آزادسازی خرمشهر را رقم زد و اجازه نداد تا وجبی از خاک ایران در تسلط دشمن باقی بماند.

حال در این زمان که درخت شکوهمند انقلاب دارد به بار می‌نشیند باید با جان و دل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظما خامنه‌ای (مدظله العالی)  گوش فرا دهیم تا بتوانیم از تمام گذارهای سختی که در پیش روی انقلاب هست عبور کنیم و با اطاعت از ولایت فقیه راه شهیدان عزیزمان را ادامه دهیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت سترگ، خاطره انگیز و غرور آفرین را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظما خامنه ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

پیشخوان

میز خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان